Minnosunannesi canım kendin dene en güzeli süt ürünlerini iki üç hafta Bırak bakalım kan geçecek mi ? Bizde kızarıklık hiç Yok o ileri seviyesiymiş zaten. Bazı doktorlar evet ilgisiz normal olabilir diyip geçiştiriyorlar 😒 hem kızarıklık egzama gibi belirtiler süt ürünleri ve çoklu besin alerjisinde oluyormuş sadece süt ürünlerinde o kızarıklık pek olmaz dedi benim doktorum