esraeylul34 Prensannesi22 Bebek battaniyei bilmem ama kendkme aldigim pike hic guzel cikmadi a101 den ve aldığımız alezde kotuydu
Yigitkomuz_ Prensannesi22 ben şoktan almistm guzel a101 dende nevresim aldım bebeğim doğmadan 1 buçuk yaşına girck sürekli yikiyorm 2 tane başka zamanlarda aldım 2 side çok güzel daha yeni gibi rengi falan ama yorgani bilemicm
Mom089 Prensannesi22 ben yorgan aldım 4. Yıkanışı bişey olması gayet güzel A101 den almıştım Biminkini bilmiyorum ama pek fark olacağını sanmıyorum
Aminezeynep18 Prensannesi22 ben a101 den almıştım iki tane nevresim bitane yorğan çok ğüzeller 3 buçuk yıldır kullanıyorum çok memnunum o kadar yıkamama rağmen hiç renk atmadı
Adanurymn Prensannesi22 a101 yorganini ben gecen sene mi ne almistim yastikla beraber cok guzel yumusacik daha kullanmak nasip olmadi sadece yastigi kullaniyorum onun gibi yumusacik oda
Bugra2020 Prensannesi22 ben gecen a101 de bebek battaniyesi gördüm büyüklügü guzel ama dokusu boyle farklıydı gevsek gibi sanki kullanılmıs gibi .ben bimden aldım battaniye cok guzel gorunusu falan yıkuyorum kac sefer hicbirsey olmadı.bugun de gelicek bakıcam yegenime alıcam 18 tl birseydi 🥰😀