GGmerve hayir nemlendirici kullanin. Sudocrem geçirmez. Her banyoda şampuan surmeyin. Bizimki boyle basladi ilerledi. Kortizon iceren krem kullandik ama hicbir zarari olmadi. Fito krem kullanılırsiniz ayrica evinizde bulunsun zaten kortizonsuzdur. Deri uzerindeki tahribata iyi geliyor oku icerigini istersen netten. Zaten pamukluda giydiriyorsunuzdur. Biz mustelanin nemlemdiricisini kullandik. Kizim artik gece kalkip kaşırdı. Duru granul deterjani. Bizde artik kiyafetlerimizi onunla yıkadım uzun bir sure. Suan hamd olsun 1 seneyi aşkın gecti. Hala daha dikkat ederim ama. Bebek yagi falan kullanmayin. Baktiniz ilerledi o zaman gidersiniz ki sayet zaten dr da nemlendirici yazacaktir. Ben simdi kortizon olan kremi yazmim dr gidersen bilgilendirir.