sukranaslier aynen benimde böyle bunun için post bile açacaktım normal mi bu kadar diye doğumdan sonra olduğunu duymuştum 2. Aydan beri dökülmeye başladı benim allahım böyle bi dökülme olamaz saçlarımda çok uzun incecik kaldı iyice nolucak böyle bilmiyorum her yer saç topuzken üstelik nasıl dökülüyo anlamıyorum hergünde tarıyorum aynı seninki kadar hergün bi avuç inşallah yerine gelirler 😣