Bugün ameliyat oldu ablam akşam çıktı odasına uyuyor devamlı diğer ablam yanında bende gittim gördüm iyi şükür ama endişeliyim biraz inşallah sağsalim atlatır çok zorlu bi süreç bekliyor onu bu ameliyatı olan arkadaşlar varmı neler yaşadınız iyileşme süreci nasıl oldu bide dua ederseniz ablam için çok mutlu oluruz Allah hepinizden razı olsun şimdiden eden etmeyen 🤲🙏😇