Prensesler 3 aylik bebegim 7.200 gr aylik 1 1.5 kg aliyor sizce cokmu boyuda 63 cm sonra sorun olurmu sizin bebisler ne kadar kac kg aliyor aylik
pasaninannesi Prensesler 3 aya kadar bizde öyleydik ama 3. Aydan sonra 500 grama düştü :) hareketlendikçe azalıyormuş 🙆♀️
Prensesler doktoruna soruyorum iyi gayet diyor maximum 7.200 boyda 63 olmasi gerekiyor kizimda tam tamina maximum degerde:)acaba buyuynce boylu iri kiz mi olacak merak ediyorum yoksa kilo alimi bi zamana gore mi boyle sadece anne sutuyle besleniyor Minnosunannesi Ballokmam
Acemi_ogretmen_annee İlk 3 ay 1 kilo alıp daha sonraki aylarda 400 500 grm almaları gayet normal bir durum bi anda düşüşe geçince anneler tedirgin oluyor malesef ama normali bu 👍🏻
Prensesler Acemi_ogretmen_annee hala surekli emziriyorum 40 i cikana kadar neredeyse hep gogsumde idi suan yavas yavas hareketlenmeye basladi 3 ay hareketsiz oldugu icin de sanirim kilo bu kadar oldu.bundan sonra hareketleri cogalir dis emekleme yurume derken gider die dusunuyorum
pasaninannesi Prensesler 3 aylıkken 7500 kiloydu 5 aylık olduk 8500 kilo şimdi. Birden azaldı canım merak etme azalır 🤗
pasaninannesi Prensesler 5 aylık canım :) bende korkuyordum ama anne sütüyle obez olmazlarmış zaten merak etme
Prensesler pasaninannesi teşekkür ederim içimi rahatlattiniz cevremdeki herkes obez olcak vs falan diyorlardi
Azraninnnannnesi Prensesler doktorum anne sütü alınan hiç bir kilodan korkma dedi benm kızım da ilk 2 ay 1.5 aldı sonra 1 kg bu ay 800 düşmüş 4 aylıyız yavaş yavaş düşecek ve dediğin gibi dişti,yürüme derken o kilolar gidecek
babygirlandmom Benim kızım da 3 aylık 7630 gram 64 cm sizinkindende fazla ama doktorum bişey demedi o yüzden bende takmıyorum açıkçası çokta dillendirmeye gerek görmüyorum yazık nazar etmeyelim bebiselere😘