Dlk45 3 şubat doğumlu oğlum. 6 aylık emekledi, 7 aylıktan beri koltuklara her yere tutunup yürüyor. Sürekli meşgul beyefendi kucağa pek gelmek istemez derdi yoksa hep yaramazlık peşinde :) Ek gıdayla aramız çok iyi şükür her şeyi yiyor. Sabah kahvaltı öğlen sebze yemeği ve yoğurt arada meyve, akşamüzeri de muhallebi veriyorum. 3 kere mama içiyor gündüz, gece de 1 kere onu kesmeye çalışıyoruz şimdi kademeli olarak. 4. Dişi de patlamak üzere çok şükür:)