Merhaba güzel anneler kızımla ek gıdaya yavaş yavaş geçiş yapıyoruz fakat kakamız katılaşmaya başladı sizinde başınıza geldi mi? Yumuşak dokuda fakat katı yani cıvık değil bezini lekelemiyor lütfen bilgisi olan yardımcı olabilir mi? Doktoruma sordum sorun yok dedi ama yinede kafaya takıyor insan 😐