Annesinin-pasasi ya dün çıktı aslında Korgan istsnbuldan onda hiç binsikinti yok ama daha önceden nerde olduğu yaşıyor dün akşam 10 dan beri bı değin olmadı eğer yarın a kadar sayfa öyle olursa bende pazartesi gitmeyi düşünüyorum.valla kafamda bir sürü şey dönüyor bugün şikayet için aradım.yani ne zaman geleceği konusunda bişey diyemem dedi bende kimse o yeri değiştirmiyor adam.oldu mu kaldı mı bakmıyor musunuz illa numarası vardır sizde dedim.bisey demedi kesildi kapattım.yuzune Aras böyle değil ya nereye gitse yazıyor bı korku sardı ne yalan soyliyim