Hanımlar ne olursunuz bilen varsa yardım etsin ben ve eşim kendimizi aylarca haftalarca koruduk kolladık corona dan geçtigimiz pazar ve salı günü anemde kaldık kızım ve eşimle (annem cok ısrar etti cok üzüldü illede kalın diye) ve oraya oturmaya gelen teyzem kimseye dememis ama 2 tane damadı kocası oglu ve kızı yani kuzenlerim hep korona dan evde yatıyomus ve koronaya inanıp dalga gectikleri icin hastane doktor gitmemisler. Ancak damadın biri ateslerin icinde kalında mecbur goturmusler oda corona cıkmıs !!!
teyzem utanmadan kimseyi uyarmadan herkesin yanında oturdu bebegimle aynı ortamsa bulundulat ve ben cok ama cpk korkuyorum deli gibi aglıyorum
bebeklerde corona olan varmı yaşayan oldumu semptomlar nedir ne degildir neolur … 100% hepimiz corona olduk cunku teyzem afedersini deli gibi kapı kapı geziyor ve damatlarıyl hepsi bir evde kalıyor….