Selam kizlar. Oğlum 2 gündür hastaydı bugün bende kötü oldum. Öksürük var ve nefes aldıkça göğsüm batıyor. Canımı acıtıyor. Çocukluğumdan beri hep kısa girerken olurum böyle ve aylarca öksürük geçmez. Yine öyle olsun istemiyorum siz neler yapıyorsunuz öksürüğe. Belki denenmemiş birşey vardır bilmediğim 😔 ıhlamur bal karabiber hepsini kattım karıştırdım yedim bugün faydası olmadi hic