Bebekfirarda Mommyishome ya aynı şeyi bende düşündüm uyuyunca direk çıkarıyorum Allah korusun biz bibs emzik kullanıyoruz kaynatılmıyor sıcak su dökülüyor bi yine de su kalıyor kullanma kılavuzunda bunun normal olduğu yazıyor
yanlizanne Mommyishome bizde emzik kullanıyoruz 😁😁 bencede ilksin galiba şuan bnde senin şayet ikinci olabilirim 😁bişey olmaz inşallah kalbini ferah tut canım ..hiç öyle bişey duymadim kopacağını hiç sanmıyorum zaten arada degismen lazim
Caculle Mommyishome ayy ne güzel nazar değmesin 5 aydır gece gündüz kucakta uyuyor bizimki. Özellikle gündüz sürekli memede.çektiğim an uyanıyor
AnneAnne1 Mommyishome ooo bu soru ne ki benim ilk doğduğunda emzirirken canım o kadar aciyordu ki kendi memem kopup boğazına kaçarsa diye korkuyordum 😂😂
Mommyishome AnneAnne1 hahahah valla yara olunca canımızdan can gidiyor, haklısınız insanın aklına gelir 😂
meza Mommyishome benim kziim tutmuştu canım misafirlige gelen bir kişi vardı onlar yerde oynarken kızımda daha 9 aylık falandı bir baktım arkadaşımin bebeğinin emziği benim kızda ama emzik silikon kısmı yok hemen doktora sonra şükür tuvaletten çıktı markasını bilmiyorum ama yutmustu hemde emzik emmeye bir bebek olduğu halde nasıl yutmustu bilmiyorum
Mommyishome meza off çok korkunç. Doğduğundan beri aynı emziği mi kullanıyolardı ki, o kadar hızlı bi şekilde koparmış da yutmuş. Allahtan midesine gitmiş ve çıkmış. Soluk borusunu tıkar diye ödüm kopuyor benim…
Deletedmom_36 Mommyishome 10 ay emzik kullandik 10 ayda her emzigi agzina vermeden once cekistitip kopucak gibimi diye baktim😁
meza Mommyishome bilmiyorum canım ya soramadım da hiç hemen kaptigim gibi hastaneye getirdik çok şükür bişey olmadi