Kızlar evlenmeden üniversite sınavına girmiştim barajı bile aşamadım ama sonra hiç istemediğim bölümleri açıköğretimden yazdım boşta durmamak adına ama gitmedim bu sen tekrar sınava girdim ve çok iyi bir puan almama rağmen (342) puanım tuttuğu bölümleri tercih edemedim 2 yıl önce bölümü beğenmeyip gitmediğin için sıralama da geriye atıyordu beni bu sene atmadı ve elektronörofizyoloji bölümünü kazandım okullu oldum neredeyse bütün kendi ve eşimin ailesi oğlun var evin kira değil otur oturduğun yerde dediği halde görümcemde çatladı özel okulda %100 burs kazandım diye ohh