Kızlar merhaba. Gece uykusu düzeni oturmuş 3.5 aylık bebeğim var. Uzun bir süredir 9da uyuyup sabah 8 civarı kalkıyor. Kendi kurdu bu düzeni. Gece sadece emmeye kalkar uyanmadan devam ederdi. Şimdiye kadar annem sağolsun hep ayakta uyuttuk artık 7 kilo ve zorlanmaya başladım. Bugün denemeye karar verdim. Banyo yaptırdım ılık suyla hatta biraz daha sıcak yaptım mayışsın diye. Sonra emzirdim ve yanına yattım. Yüzümle falan oynadı baya. Uykusu iyice geldi. O sırada ben sürekli piş piş diyip totosuna vuruyorum, sırtını sıvazlıyorum. Sonra baya bağırarak ağlamaya başladı. Direndim sadece bir kez kucağıma aldım 2 dakika sürdü oda. O sıradada huu huu Allah bebeğime uyku ver Allah dedim 😂 nedense bunda sakinleşiyor 😅 geri yatırdım ağlamaya devam etti. Telefondan pış pış sesi açtım ekran karartılı şekilde. Sonra elimi tutup emmeye başlayınca göğsümü verdim. Aslında toktu ama sakinleşmek istedi. Bu arada emzik almıyor. Öyle emerken uyuyakaldı. Meme vermemem gerekiyordu belkide ama sonuçta sallamadan 45 dakika içinde falan uyumuş oldu. Şunu yap yapma dediğiniz şeyler var mı? Bir kaç gün alışınca beşiğine geçmeyi düşünüyorum. Şuan yanımda bizim yatağımızda uyuyo. Dalınca yatağına koyacağım.