Elifim61 Ayseegulk Ben hiç emziremedim emmedi bebeğim. Şuan 3 aylık oldu oğlum Lansinoh sağma cihazını kullanıyorum şimdilik memnunum.
Aysimaikra Ayseegulk benim kızım 4 aylık 1. ayından sonra emmedi doğru düzgün ben hergün sağıp verdim vivocare kullanıyorum çok memnunum
Mom62636362 Ayseegulk diamond mama çift pompalı kullanıyorum, tek pompasını kullanıyorum ama. İkisini birden denedim çekim gücü azaldı o yüzden tekini kullanıyorum. Düzenli sağım ve güzel beslenme ile arttırdım sütümü, azalmadı hiç
hirasu Ayseegulk bende mamajo marka var canım ben 8 ay sağıp içirdim hıcte kesılme olmadı cunku bebeğim memeyi tutup emmedı bende hep sağarak içirdim tabı sımdı sütümde yok artık mamayla devam edıyoruz 😔
SevcanDenizKorkmaz Ayseegulk Mamajoo süt sağma mak. kullanıyorum bebeğim ilk 1 buçuk ay emdi zorla. Sonra tamamen reddetti. 2 buçuk aydır sagiyorum azalmıyor aksine artıyor düzenli sağım stres yapmamak dinlenmek beslenmek çok etkili
AhlasDenizsMom Ayseegulk Benim oğlan cumartesi tam 1 aylık olacak. Mestit olmamak için makine aldık bizde. Kraft marka. Hem emziriyorum hem sağıyorum. Sağdığımı da üstelik biberonla veriyorum. Ne sütümde azalma var maşallah. Ne de oğlanda reddetme çok şükür.
Ayseegulk AhlasDenizsMom benim emmiyor ama biberonla sağıp veryrm onda da yetmiyor galiba hala acıkıyor bazen sütümün cıkmadığıda oluyor