Fkb her ailede var herbokolog onlar. Her çocuk farklı diye diye boğazım çürüdü ama işte. Eşimin dedesini gördüm geçen pazar kızım naber bebek nerde dedi iyi evde benim işlerim vardı babası bakıyor dedim. Amcası çıktı napıyor bebiş iyi misiniz dedi, şükür amca iyiyiz büyüyor dedim ben benim ağzıma edeyim nerden dedim. Dede atladı büyütememişsin küçük kalmış oğlan dedi, o kadar büyüyo dede dedim yok yok sen bu işten anlamıyorsun diyo hala 👊🏼 Yaşlı olmasa kafasını duvara vur ama işte. Görümcemin bebeği kocamanmış bizim oğlan çiroz gibiymiş olmazmış öyle. 👊🏼👊🏼👊🏼