Mrb hanimlar..Bebegime anne sutu az oldugu icin mama da veriyordum kac gundur hic sorun yoktu ama gece sabaha kadr cok fazla agladi ve hic uyumadi..Bugun hic mama vermedim ama resmen 1 ya da 2 kez uyandi hep uyuyor..Emziriyorum ve uyuyor ve bugn hic kaka yapmadi..Kaka yapmasinda da sknti yoktu hatta dun 2 kez yapmisti..Karni doymuyor da ondan mi kaka yapmio bilemedim