Kızlar 5 ay 10 günlük bebeğim var sadece mama ile besleniyor hero babynin sütlü muzlu pirinçli iyi geceler kaşık maması aldım hem biberonda hemde kaşıkla yazıyor kullanan var mı tavsiye eder misiniz çok kararsızım. Ayrıca yavaş yavaş ek gıdaya başladım ne düşünüyorsunuz?