Merhaba güzel anneler
benim oğlum 3,5 aylık bu ara sık sık kusuyor ve kusmuğu kokuyor ekşi ekşi belli ki üşüyor ,biz Erzurum da yaşıyoruz havalar şu an çok soğuk.
İçten atletin üzerine bir içlik giyindiriyorum uzun kollu üzerine de çok kalın olmayan kıyafeti uyuyor uyanıyor sırtı terli oluyor bez koyuyorum yelek gitindiriyorum ama yine soğuk alıyor benim ilk çocuğum ve nasıl bu durumu aşacağımı bilmiyorum evimiz çok soğuk ince giyindirince de olmuyor bana akıl verir misiniz lütfen.