ilayceylin ilknur_acr94 5 yıl ara ile 2 sezaryen oldum sis kalıyor sana agri sizi vermiyorsa alis kalıcı bisey çünkü gecmiyor
Seda-15 ilknur_acr94 şişlik ve kızarıklık oldu bende enfeksiyon dedi doktor antibiyotik kullandım düzeldi
Dorukpasammm Dikişimin iki tarafıda şişti bir tarafı daha fazla şişti ve iltihap akıyordu antibiyotik ve antibiyotik krem verdi doktor ve düzeldi