NNeslihaNN Cansu425 sendede bel agrısı varmı peki böyle egilip dogrulurken oluyo genelde dogumdan önce yoktu hiç öyle birşeyde😳
Cansu425 NNeslihaNN yok bende bel agrisi cok iş yaparsam eskiden olduğu gibi biraz ağrıyor baş ağrısıda yaşamadim cok sukur bebek yoruyorsa biraz ondan agriyordur belki
Minikprensim Kader idrarınızı yaparken ki ağrınız idrar yolu enfeksiyonundan olabilir. Ben öyle bir sorun yaşamıştım. Sonda takılıyor ya o yapabilir. Ama olmaya da bilir tabi aklınızda bulunsun diye söyledim. Geçmiş olsun :)
Zeynepeymen Kader 10 gün cnm dişini biraz sık bol bol yürü nekdr cok yürürsen okdr iyileşıyorsun demek
betul bir ay oldu dogum yapali cok sukur suan agri ve sizi yok ama basta olmustu bide 40.gunu bitip adet olan var mi