Lidya-t tatli_kelebek Bugün benimkide öyle yaptı. Biberonla besleniyor baya uzun içti bu sefer çıkardım saatlerce emiyor gibş yaptı. Tedirgin oldum takıldı kaldı öyle. Sonra geçti çok şükür.
Mermeral tatli_kelebek normaldir herhalde. Hiç düşünmedim, keyifle izledim sadece. Hatta videosunu bile çektim .
tatli_kelebek Unknown oh iyi iyi yanlız değilmişim ah bu bebekler her hareketleri yeni anneleri korkutuyo🙂🤦♀️