Busranisa merhaba,başıma geleni anlatayım sizinki öyle olmayabilir tabi. 2 aylıkken kulak arkasında iltihap oluyordu aynı dediğiniz gibi doktor kortizonlu krem verdi sürünce geçiyordu sonra tekrarlıyordu. Bebeğin bişeye alerjisi olunca belirtilerinden biri oluyormuş kulak arkası egzama çok sonra öğrendim.8 aylıkken deriden alerji testi yaptırdık süt ve süt ürünleri yumurta akına alerjisi çıktı.inşallah sizinki geçicidir tabi ama bilgi vermek de istedim. Başka belirtiler vs olursa alerjiden şüphelenin derim. Geçmiş olsun kuzucuğa