İyi günler ilk kez yazıyorum başım çok dertte ve ne yapacağımı bilmiyorum tecrübeli annelerden destek bekliyorum 11 aylık oğlum var 1 haftadır sürekli ısırıyor uykusunda bile hatta birini bayağı kopardı ucu tutuyor emziremiyorum zaten panikte oluyorum artık emzirmek işkence her yolu denedim tepki vermedim geçmedi ısırınca çıkarıp memeyi ısırmak yok deyip kapattım bu kez tüm gün boyunca ne emdi ne kucağıma geldi uyurken emzşreyim dedim uyurken bşle ısırdı bu duruma çözümü olan biri var mı emzirmek istiyorum ama bu şartlarda çok zor