Prematureannesii Hilallll2020 kızım da izliyo uzun zamandır 2 buçuk yaşında şimdi uzaktan olunca bence çok da sıkıntı olmaz 1 2 saat izlediği oluyo malesef şimdi ama küçükken çok izlemezdi yarım saat en fazla
Hasderluna Hilallll2020 bizim evde televizyon yok ama ben telefonuma müzik dosyası olarak indirdim gün içinde şarkıları açıyorum öyle ayna karşısında dans edip dinliyoruz 😂
asocialmom Hilallll2020 ay ya benimki ayıcık bombo delisi zorla açtırıyor gerçekten unutturmaya çalışıyorum ama 5 dk sonra kumandayı getirip bombo bombo diye elime veriyor
Hilallll2020 Deletedmom_36 niloyayı artık ezberledik benimki de onlar alkış yapınca yapıyor gülünce gülüyor fln ,😁
Hilallll2020 MisSaLyaa benimki de öyle ama bir sinirli açmayınca unutturuyor um bazen dikkatini başka şeye verip😁
2lokummannesiii Hilallll2020 diş patlatıyor bugün açtım ancak reklamlara daha çok bakıyor. O yüzden kapattım hep. Toplasan 10 dk bakmamıştır. Baktığını hissettiğim an hep kapattım. Ama sizin ki büyümüş. 2 yaştan sonra yarım saat izleyebilir diyor doktorlar. 2 yaşa kadar tehlikeli diye biliyorum.
2lokummannesiii Hilallll2020 gelişiminde problem yoksa takma hiç. Benim oğlum da 14 aylık olacak son zamanlarda bunalınca açıyorum ama yine bakmıyor. Özellikle diş döneminde.
Deletedmom50 Hilallll2020 😂😂daha da var merak etme keşfeder 😂 şimdi benimki başladı abone olmuş öykü funny,elif prenses gerçek hayatta olan baba kız anne kız oyunlarını izliyor ama.onlari izlemesi hoşuma gidiyor çünkü evde onla konuşacak kimsr olmadigi için bazen izlemesine izin veriyorum birçok şey öğreniyor onlardan
ozgiltrr Benimki 6 buçuk aylık tv yi kaldırdık alışmasın diye yanında da asla telefonla oynamıyoruz alışmasın öğrenmesin diye . Tv izletmek ne kadar doğru bilmiyorum ama abartmadıktan sonra sorun yok bence ben olsam izletmemeye dikkat ederdim ama özellikle yemek yerken
Yazilimcianne Evde tvmiz yok, 19 aylık kendi videoları dışında hiç bir şey izletmiyoruz o da her gün değil. Zaten sürekli olarak ananeler, babaannelerle görüntülü konuşmadayız
Ozlem_basak Artık bende ezberledim sevimli dostlar Zeynep ile adiş cocomeloon yemek yerken mecbur açıyorum 😂
Sevilayy_1 Hilallll2020 trt çocuğu izlemek istemiyo baby tv hep şarkı çalıyo hoşuna gidiyo bide reklam vermiyo baby tv diğer kanallar hep reklam
Ozgebur Hilallll2020 sevimli dostlar ve zeynos ile adiş çok seviyoruz müziğe de yatkın 😀ya topçu ya popcu 😀😀
Brlhly Hilallll2020 aynennnnnnnnn ve tıklama huyu var ne yazıkki biri başlamadan ötekini tıklıyı telefonum kafayı yedi nefret ettim artık yemek yesin diye açarak başladım açmaz olaydım öle alıştı kapatınca da ağlıyo biraz sonra unutuyo bizde 21 aylıgız ama bazı güzel şeylerde öğreniyo mesela aç kapat demeyi öğrendi otobüsün tekerliğini dinleye dinleye 😬gerçi ben artık kusuyorum ama dinlerken dönüyor derken kendide yapmaya çalışıyor sayılar çıkınca saymak istiyo falann öle ama illet bişe aslaaaa tavsiye etmiyorumm ama çok üzgünüm 😪
Hilallll2020 Brlhly aynen yemek yesin diye başladık öyle alıştı.. ve benim oğlumun da tıklama huyu var. Malesef henüz konuşmuyor umarım zamnla o da olur
Brlhly Hilallll2020 taklit ederek öğreniyorlar mesela sen bi kaçkez tekrar et heceleyerek hadi anne de baba de derken ben sus dediğimde mesela bu işareti yapıyo kendisi şşş diyerek 🤫 ☺️ Bazen demediğim halde de şşş yapıyor zamanla konusur kimi çocuk geç konusuyormus bişe olmaz sağlığı yerinde olduktan sonra