Arkadaşlar 5 günlüğüz ilk doğduğunda sezeryan olduğum için sütüm gelmedi biberonla beslemek zorunda kaldık arada bir meme verdim ama gelmeyince hemen biberonla memeye geçtik şimdi ise biberon başına alıştı ve meme ucumu almıyor çok ağlıyor sütümde yeni diye az geliyo sağıyorum ama yetmiyo sizce ne yapmalıyım nasıl alır meme başını? hemşire ile eğitim de aldım oda doğru tuttuğumu falan da söyledi ama yine almıyo stres yapıyorum sütüm kesilcek nolur yardım edin😔