Arkadaşlar bir kere daha yazmıştım Dr umuz demişti makatinin olması hereken yerde olmadığını inanmamıştım.baska bı Dr a götürdük oda aynısını dedi ama o kadar önemli değil çünkü fazla değil dedi takip edicez önce kakasını yaptırmanız lazım dedi.karın röntgeni çekildi kakası taşlaşmış bağırsaklarının ustundeymis sürekli ilaç lavman bu şekilde yapiyorvvallahi çok yoruldum artık iyi olsun iyi olucakmi hergun ikinmasina huysuzlanmasina dayanamıyorum lütfen dua edin …