Tsksn-gns-27 kızım 9 aylık. Göbeği düştüğünden beri her akşam(19:00-19:30 arası) yatmadan yıkadım. Ek gıdaya geçtiğimizden beridir de günde 3 kere yıkıyorum. 🤣 Su iyidir, bebeklere çok iyi gelir. Banyodan sonra masajını yaparsınız, beslersiniz mis gibi uyur. Her gün suya sokun mutlaka. Şampuan yapmanıza gerek yok. Haftada bir şampuan yeterli.