Ozacar Slm anneler 40 günlük bebeğim sürekli geceleri ağlıyor bazen kriz geçiriyor çok doktora götürdük ama bisey yok dediler neden böyle anlıyorum gaz sorunu vardı onuda giderdik ama yine ağlıyor
Ebruili Ozacar emin misin canım gaz sorununun bittiğine? Birde kolik olabilir. Bir bebek sebepsiz yere ağlamaz
ilkgozagrimmmm Ozacar aynı benim bebeğimde 49 günlük gazını çıkarıyorum yine ağlıyor gazı varkende ağlıyor zaten. Ama bazen hiçbirşey yokken krize girer gibi ağlıyor ter içinde kalıyor ve uyku çok az uyuyor ne yapacağımı bilmiyorum
Dilaybuk Ozacar canım ben iki ay çok çektim kesin gazdır başka bisey değil inşallah damla kullanıyormusun gaz damlası
Eslem45 Ozacar kolik annee karnını istiyor ordaki sıcaklığı geri istiyor beyaz gürültü kullana bilirsin sakinlesmesi icin eve emzirirken saçlarını oksa sev gece ışığı açık tut gece uykusuna hemen alıştırma kolikligi bitene kadar
AsyaDuaOz @Ozacar bebekler 5. Haftalarına girdiklerinde anne karnında olmadıklarını farkediyorlarmış akşam huysuzluğu deniyor araştırırsınız. Zamanla geçiyor olabildiğince sakinleştirin karanlık odtamda beyaz gürülti ve göğsünüzlee
AyselDeniz Ozacar gaz sorunu bitmez benim de oğlum öyleydi şuan 3 aylık olduk yine huysuz ama o günlere nazaran iyi çok şükür 🙏 anne sütü alıyorsa belki yetersizdir mama ver benim öyle mamaya başladık cocuk durmaya başladı
Ozacar AyselDeniz mama verdim ama almıyor karnı doyuyor zaten sütüm yetiyor sadece gaz sorunumuz var maalesef