Oğlum 3 gün önce 4.ay atağına girdi ve sürekli bağırarak değişik sesler çıkarıyor 😂 ağlamıyorda ama söylenir gibi yüksek sesler çıkarıyor allahım seside bir gür evin içinde sürekli baaaawwğ baawwğğ diye bağıran bir bebe 😀😀 var mı aynı dönemi yaşayan? Her günleri ayrı bir komedi bu bebişlerin