mada Sorun çıkmadığı sürece aramıyorlarmış doğru mu bugün bebeğimin ilk asisini yaptırdım sormayı unuttum
uykusuzMoMm mada ewt aramıyorlar sorun cıkarsa arayıp bılgı veriyorlar gerek duyulursa tekrar topuk kanı alıyorlar
mada uykusuzMoMm teşekkür ederim peki işitme testi sonucu nasıl oluyor geçti yazması yeterli mi hemşire 1 ay sonra sonucu almak icin gelin dedi ama verdiği kağıtta geçti yazıyordu kusura bakmayın ilk bebeğim çok acemiyim hiç bilmiyorum
uykusuzMoMm mada bize dogdugu gun işitme testi yaptılar bızdede sorun cıkmadı gectı yazıyor ama 1 ay sonra gelın demediler bize gectı yazıyosa sıkıntı yoktur kulagında