Kızlar 4 ay 6 günlük bebeğim emmek istemiyor. Emme pozisyonuna geçince ya ağlamaya başlıyor yankendini itiklemeye başlıyor ya da sürekli kafasını çeviriyor çekmeden itiyor . Genel olarak durum böyle. Emdiği çok nadir zamanlardada ayakta gezerek emmek istiyor. Artık çok yoruldum hiç bir çözüm bulamadım. 40 ı çıktığından beridir durum böyle . Normal doğum yaptım dikişli olduğum için ilk zaman yatarak emiyordu ama gece beslenmesinde bile bi bebek sürekli ayakta emmek istermi ya. Popomun üzerine oturup emzirmek nasip olmadı anlayacağınız. Var mı çözüm çnerisi olan? 🥺