Merhaba kızlar kızım 7ay 13 günlük ek gıdayı çok güzel yiyordu taki 15 güne kadar.Yaklaşık 2 haftadır ne versem geri çıkarıyo ama sadece anne sütü aldığında kusmuyor sütte artık bnei çok zorluyor sağarak geldik bu zamana kadar ek gıdaya geçtim nefes aldım diyordum ki bu seferde kusmaya başladı sadece anne sütü aldığında kusmuyor ek gıda ne versem geri çıkarıyor sizce sebebi nedir? 😵😳