ArzUmut merhaba ben doğumuma yaklaşık bir ay kala sütten kesmek zorunda kaldım kızım, çünkü erken doğum riskim vardı.Emzirirken sancım oluyırdu doktor kesmem gerektiğini aksi takdirde erken doğum yapabilme riskinin olduğunu söyledi bende mecbur kestim 😣ama onun dışında şükür bebeklerime bir zararı olmadı kızım şimdi 14.5 aylık memeyi unuttu küçük kızımda 3 aylık ama pem memeyle arası yok zorla emzirmeye çalışıyorum ve sütüm çok az 😣genelde mama veriyorum böyle olacağını bilseydim ve erken doğum riskim olmasaydı kızımı sütten kesmezdim ama nasip tabiki