Merhaba güzel anneler. Bebek 16 aylık, geceleri bir, iki sefer gözlerini açmadan uyanır, emzirir ya da su içirir yatırırdım bir daha uyanmazdı. Son 2 haftadır geceleri sık uyanmaya başladı (neredeyse saat başı). Diş çıkarıyoruz acaba ondan mı yoksa doymuyor mudur 🙄 günlük kakasını ve çişini yapar ama aklıma başka birşey gelmiyor 🤯