Kızlar merhaba benim bebeğim doğumsan beri mememi tutmadk slikon uçta denedim asla tutmuyor şuan 38 günlüğüz sağarak veriyorum ama bebeğim zaten asla açlığa gelemiyo basıyo yaygarayı sinirleniyo çok kucağımda kafası gerideyken veremiyoeum sütü çünkü çok hızlı çekiyo (biberon avent kullanıyorum az akıyo) ve bu şekilde hep boğuluyo çok üzülüyorum bende alıştım yan yatırarak veriyorum sütü o şekilde çok daha az oluyo bu durum ama orra kulak iltihabı yaptığınu söylüyolar açıkçası doktorada sordum evet bu yüzsen önermiyoruz olabilir dedi üüzldüm tekrar tekrar denedim ama normal bi çekilde kucağımdayken çok sık boğuluyo 😔 böyle bi durum yaşayan var mı gerçekten yapar mı acaba kesin olarak 😔😔