A05072020 Kızlar finisin tabletini kullanıyorum ama iğrenç ya bardaklarda tabaklarda hep pislik çıkıyo gerçekten güzel dediğiniz marka varmi Makinem arcelik basina gelen varmı böyle pis bırakan
Zelisblt A05072020 bnmki de arçelik, fairy tablet kullanıyorum finish parlatıcı kullanıyorum memnunum 🌼
Defne_cicegim A05072020 valla ben bimdekini kullanıyorum ve aşırı memnunum hem fiyat çok uygun hemde hiç çizik bile olmadı ayrıca asla koku olmadı
Mom9 A05072020 1sene finish kullandım yeni evliydim pek anlamazdım deterjan işinden hep pis çıkarırdı bulaşıkları sonra annem dedi fairy al diye 4senedir başka kullanmam çok memnunum
cagdasmom Fairy platinium tel gecerim ben makineye tuz ve parlatıcı bile eklemiyorjm her zaman pasparlak kasiklarim.bardaklarim ve asla leke olmaz. Makine LG bu arada onun da farkı olur mu bilemiyorum
yarennn A05072020 3 bucuk yıldır evliyim evlendigim günden beri finish quantum kullaniyorum çok memnunum ben sıkıntı yasamadim tek bir bardagimda bile pusu yok bütün bulaşıklar tertemiz cikiyor
Hibou Bir kere finnish aldım büyük rezalet, leke bardakta buğu ne ararsan var. Geri hemen fairy ye döndüm canım Fairy 🤩
Asliyavuz Fairy koku bırakıyor bulaşıklarda ben uzun zamandır finish quantum kullanıyorum quantum olması lazım ama memnunum
Miracs A05072020 İndirimden pril tablet almıştım çok memnun kaldım ☺️ Sanırım bundan sonra hep pril kullanacağım 😁