Merhaba 12 günlük bebeğim var sürekli memede beni emiyor emmediği zaman ağlıyor doktor her iki göğsünü emzir sonra mama takviyesi ver dedi benim gibi olan var mı? Doktora sormayı unuttum kaç cc vermem gerektiğini Ben 30 cc veriyorum. Sizler nasıl yapıyorsunuz. Bu arada tek göğsümden sağınca 40 cc zor çıkıyor normal mi?