Ysmn9282 1. Ay sadece öğle üzeri bebeğim açken meyve veya sebze püresi verdim. 2. Ay öğlen çorba, ikindide meyve püresi ye da yoğurt. 3. Ay kahvaltı, öğlen çorba ya da sebze yemeği ve ikindide meyve veya yoğurt. 20 gün tadımları bitirip öğüne geçmek için biraz erken geldi bana. Biz 4 aylık ek gıdaya başladık gerçi belki bu nedenle doktorumuz süreleri daha uzun tutmuştur.
doktorumuz ikindiden sonra ek gıda verilmesine karşı. Hazmı zorlaştıracağı için bebek rahat uyuyamazmış. En geç gece uykusuna geçmeden 1,5-2 saat önce ek gıdayı bitirmelisiniz. Uyku eğitimi aldım, oradaki temel kurallardan biriydi bu.
Ayrıca doktorumuz kaşık mama, muhallebi, pudınge de karşı. Ek gıda da 4. Ayımız henüz hiç vermedim.