Elficik Oğlum bir yaşında ve büyük tuvaletini yaparken afedersiniz yere çömelerek yapıyor ve çevremdekilerden ciddi baskı görüyorum artık bu çocuk alışır hemen çıkar at bezi diye wc eğitim habercisimidir sizcede?
Filizz66 Elficik ne alaka ya bir yaşındaki çocuk nasıl desin ve bıraksın. Çoğu çocuk o yaşlarda büyük tuvaletini yaparken kenera saklanır yere çömelir çok normal hatta yapınca koktu falan deyin zamanla oda alışır kaka yapınca koktu diye bile gelir 😂
Dorukmustafa Elficik ara ara lazımlığa oturtun. Tuvalet eğitiminden farklı bir konu var. Tuvalet iletişimi diye. Onu araştırıp deneyebilirsiniz iletişim kurmayı.