Merhaba arkadaşlar bebeğim 8.ayının içinde ve bir süredir kilo alamıyor yeme konusunda bir sıkıntısı olmamasına rağmen, doktorumuz infatrini mama verdi özel bir reçete ile alınan bir mama galiba bir bilgisi olan Veya kullanan var mı yardımcı olursanız sevinirim ☺️ ?