Hnfeatt Merhablar 3 ay önce dogum yaptim . Suan sacim aşırı dokuluyor . Kansizliktan buyuk ihtimalle ilac kullanıyorum. Baska ne yapabilirim ? Bilen varmi ?
Cnprtk Hnfeatt ben doğum yapalı 11 ay oldu hala deli gibi dökülüyor baktım düzelmiyor vitamin kullanıyorum yeni başladm 3 ay kullanmam lazm ki etkisini görim. Ama çevremde kullanan çok dökülmeler azalıyor. Ürünü ekledm
Busraf44 Hnfeatt Aynı sıkıntıyı yaşıyorum hiç Bu kadar dökülme yaşamamıştım adım attığım her yer saç 😐
Hnfeatt Cnprtk cok saolun ya alirim hemen yeterli iyi gelsin. Evin her yeri sac :( ki sacimda seyrek kel kalcaaam 🙄😪 insllah iyi gelir saolun cok