esraduran acı elma yağı zehirliyor diye okumuştum bilmiyorum ne kadar doğru 🙏🙏 bence kimyon ve rezeneyi kendin iç bebeğin daha cok küçük bunları midesi sindirmez anason uyku yapar uykuyada ihtiyacı var ama bence bırak kendi dengesine. Bizim gaz sancılarımız ilk günki gibi hala 3ay24 günlük ve ben gaz damlası kullanmıyorum sadece bıogaıo prebiyotik kullanıyorum doktorum dediki Bırak bebeğin kendi kendine yapmayı öğrensin bağırsakları tembelleşirse sürekli zorlanır dedi o günden beri vermiyorum gaz damlası gazı oluyor ama kendi kendine yapıyor artk