Kızlar 3.ayımızdayız yani 2 ay 10 günlük oldu bebeğim,başlarda emmeyle ilgili sıkıntılar yaşasamda çok şükür bu sıkıntıyı atlattık cok guzel emıyodu,salı günü verem aşısı oldu o gün gene emdi ama huysuzluk yapıor mememı almıyor,bende sütüm yok sanıp uzuldum oysakı sütüm vardı,bu durumu yaşayan anneler varsa yardımcı olabılır mı acaba?dün gecede uyumadı cok üzüldüm ya emmezse hıc😢