EdAli 4 aylik bebisim onceden gunde 3 4 kre kaka ypardi. 1 aydir 2 gune 1 ypiyor kakasini gunde 3 4 kez bez degstriyorum sabah 8 den gece 10 a kdar. Az kaka ypmasi doymadigi anlamna mi gelir
Seybito Hayır kaka kilo belirtisi değil doktorlar 10 günde 1 bile yapabilirler anne sütüyle beslenenler diyor çişini yapıyorsa problem yoktur 🤗
SelmaYakup Hayır kaka yapmaması doymadığı anlamına gelmez benim bebeğim günde 1 kere yapıyor ama kontrollerimiz gayet iyi kilo alıyor doktorumuz güzel dedi.
Sseda05 Doktorum bebegın doydugu kaka degıl cişinden belli olur demıstı 1 gunde margarın agırlıgında ciş yapması gerekıyomus ole anlısıyormus
Humakusum Sseda05 canım bn 6 7 kere çişli bez alıyorum 3 4 güne bi kakalı bez bna doktor sütün yetmiyo diyip mama verdi bide alerjimiz var alerji maması içiyo inşallah alırız