Bebeğim 17 aylık. Emerek uyuyor geceleri hep bizimle yatıyor. Asıl sorun ise gece boyu ikidebir göğüs değiştirmek istiyor bir sağdan bir soldan içmek istiyor?
ikimizinde uykusu sürekli bölünüyor.Bunu alışkanlık mı yaptı yoksa açlıktan süt gelmiyor diyemi değiştiriyor anlamadım.Yaşayan varmı?