Z-uma Poncik kanamamın derecesi ve kanamanın olduğu yer önemli benim bebeğim prematüre olduğu için beyin kanaması geçirdi 4. Evre en kötüsüydü şuan hidrosefali hastası artı serebral palsi yani sağ tarafı kullanmak istemiyor. İnşallah sizin bebeğinize hiç birşey olmaz hemen kavuşursunuz rabbim şifasını versin
Poncik Z-uma sol tarafına düştü orayı etmişler ama dr öyle birşeyler demedi ilaç başladık dedi bir hasar kalmasın diye
Poncik Z-uma senin yazdığını sordum onunla alakası yok dedi bu beyiz zarının üstünde olmuş birşey kalmaz dedi
Annebalisi Poncik Allah yardımcınız olsun tez vakitte şifasını versin inşAllah , sizede bol sabır diliyorum🙏🏻
Blackcloud Poncik Çok ağladı bir süre dilini oynatmadı ağlarken, dudak kenarları ağlamaktan hafif morardı, birde uyku esnasında sürünmüş yatakta uykulu olduğu için çok korkmuş.🤦♀️
TugceAna Poncik kimin başına ne geleceği belli değil bu hayatta rabbim çocuğunuza şifa size dayanma gücü ver sabır versin
MisSaLyaa Poncik ay kuzum benim cok gecmis olsun rabbim tez zamanda sifasini versin nasil dustu canm dusunce kustumu aceba
Demirinannesi02 Poncik canım Ne gibi sıkıntılar oldu bebeğinizde düştükten sonra ? Kafasında kanama ya da kusma Ne gibi şeyler oldu acaba merak ettim benim oğlumda düştü çünk
Poncik Demirinannesi02 düştüğünde bir belirti göstermedi zaten 4 saat uyutmadı uyudu bir saat uyanınca ağlamaya kusmaya başladı hemen götürdük zaten röntgen çektiler beyin kanaması gözüktü
Deletedmom265 Poncik ayyy rabbim şifa versin inşallah bi anlık dalgınlık benim oğlumda çok kez düştü kanama olduğunu nasıl anladınız ne zaman gittiniz hastaneye gözünde kayma vs varmıydı çok soru sordum kusura bakmayın 🥴
Poncik Deletedmom265 6 saat sonra gittik çok ağladı herhangi birşeyi yoktu birde kusmaya başlayınca dr lar hemen müdahale ettiler