Hanımlar tam 10 ayligiz 2 gündür beslenme sonrası kusma yaşadık baya baya hepsini cikartti. 2.gun kusmaya ishal eklendi. Ishal gün içinde 3 kez oluyo kusma ise bugün sabah birazcık oldu.
Usuttu mu yoksa diş mıdır? Disin böyle belirtileri olur mu ?Hiç dışımız çıkmadı ama tırnağıyla üst damaklarini kanatiyor…😶
Patates haşladım, bol su veriyorum. 2 gündür bu sekildeyiz ve benim tecrübelerinize ihtiyacım var