1kuzununannesiii malesef çünkü otizm doğuştan gelrn bir çeşit tedavisi olmayan gelişimsel aksaklıklardır buda öğrenmesi ve yapması gwerekenleri yapmadığı takdirde ortaya çıkar bir çok gelişim geriliği otizmle karışabiliyor onun tedavisi var fakat otizm ve otizmin getirdiği gelişimsel aksaklıklar tamamen tedavi edilemiyor. Ben evladınızda sıkıntı olduğunu düşünmüyorum her çocuk tekrarlayan hareketleri sever çünkü böyle öğrenir ağır vakalarda 6.aydan belirtiler başlar ve ağır otizmde 3 yaşdan önce teşhis konulabilir. Bence kendinize çok dert etmeyin benim kızım mesela sürekli tavana bakıo kendini kasıodu bebekken doktoru farketti bu bizim sevmediğimiz bir hareket takipte kalın dedi ama iki ay sonra unuttu değişti bence sizin takip etmeniz ve kendinize vesvese vermeden takip etmeniz önemli ma göz reması varsa sıkıntı yok bence en belirgin belirti budur çünkü