Hanımlar bebeğim 3 buçuk aylık, avent natural biberim kullaniyrm ilk günden bu yana. Şimdi emzik ucunu 3 e geçirdim. Ama mama içerken nefes nefese kaliyr. 2 de böyle olmuyordu. Çok gittiği için mi böyle acaba. Bir yandan da alışması lazım diye devam ediyrm ama bilemedim